Reklamačný poriadok
Pri preberaní tovaru prosím hneď skontrolujte balenie zásielky.
- Všetky naše zásielky sú prelepené (zapečatené) firemnou lepiacou páskou s našim modrým logom a modrým nápisom "www.rybicka.s k".
- Ak je balenie (zásielková krabica, obálka a pod.) poškodené, máte právo zásielku od doručovateľa neprevziať. Prosím, ak sa Vám takýto prípad stane, informujte predávajúceho o danej skutočnosti a ak je to možné, spravte fotograficky snímok poškodenia balíka, napríklad mobilným telefónom.
Po prevzatí a otvorení balíka prosím skontrolujte obsah balíka
- Každá zásielka je balená tak, aby Vám bol tovar doručený nepoškodený. Ak napriek tomu máte v zásielke poškodený tovar, prosím hneď o tejto skutočnosti informujte predávajúceho.
- Každá zásielka (ak nie je dohodnuté inak) obsahuje daňový doklad (faktúru/dobropis/zálohovú faktúru..). Ak niektorý doklad chýba, prosím informujte o tejto skutočnosti predávajúceho.
- Podľa faktúry (resp. Vašej objednávky) hneď skontrolujte obsah balíka. Ak niečo nie je v poriadku, prosím informujte predávajúceho.
Reklamácia
Na všetky výrobky platí zákonná záručná doba podľa Obchodného zákonníka, paragrafu 620. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.
Ako záručný list slúži doklad o kúpe.
Inštrukcie k reklamácií tovaru
Reklamácie prosím zasielajte na adresu (ideálne doporučene):Rybička s.r.o., Poste restante (ul. Hlavná), 013 14 Kamenná Poruba okr. ZA
Zásielky odosiela zákazník/kupujúci na vlastné náklady. Zásielky odoslané na dobierku nebudú prevzaté. Ideálne je poslať zásielku doporučene, aby ste mali potvrdenie o zaslaní a v prípade straty vedeli zásielku na pošte ľahšie vyhľadať. Tovar na reklamáciu posielajte zabalený tak, aby sa ani cestou nepoškodil.
V priloženom reklamačnom formulári (stiahnuť si ho môžete pod informačným textom) prosím uveďte: Vaše meno, priezvisko, adresu, číslo faktúry resp. objednávky; uveďte prosím dôvod reklamácie (popis vady). Pre prípad vrátenia peňazí za vrátený tovar prosím uviesť IBAN Vášho účtu (resp.číslo účtu a kód banky).
Po prijatí tovaru prebehne jeho kontrola a následne bude záležitosť postupovať podľa Obchodného zákonníka, paragrafu 620. Do 30 pracovných dní dostanete vyjadrenie či Vaša reklamácia bola uznaná, prípadne dôvod zamietnutia.
V prípade uznanie Vám budú následne vrátené peniaze prevodom na účet. AK ste hradili objednávku formou CardPay, platba Vám bude vrátená na kartu, z ktorej ste platbu hradili. Platbu za vrátený tovar je možné poslať len na jeden bankový účet (platbu za vrátený tovar nie je možné rozdeliť na dva rôzne bankové účty).