Plavecké potreby pre maličkých

Infolinka 09:00 - 16:00

0917 840 657

Infolinka 09:00 - 16:00

0917 840 657

Reklamačný poriadok

Pri preberaní tovaru prosím hneď skontrolujte balenie zásielky.

  • Všetky naše zásielky sú prelepené firemnou lepiacou páskou s našim modrým logom a modrým nápisom "www.rybicka.s k".
  • Ak je balenie (zásielková krabica, obálka a pod.) poškodené, máte právo zásielku od doručovateľa neprevziať. Prosím, ak sa Vám takýto prípad stane, informujte predávajúceho o danej skutočnosti a ak je to možné, spravte fotograficky snímok poškodenia balíka, napríklad mobilným telefónom.

Po prevzatí a otvorení balíka prosím skontrolujte obsah balíka

  • Každá zásielka je balená tak, aby Vám bol tovar doručený nepoškodený. Ak napriek tomu máte v zásielke poškodený tovar, prosím hneď o tejto skutočnosti informujte predávajúceho.
  • Každá zásielka (ak nie je dohodnuté inak) obsahuje daňový doklad (faktúru/dobropis/zálohovú faktúru..). Ak niektorý doklad chýba, prosím informujte o tejto skutočnosti predávajúceho.
  • Podľa faktúry (resp. Vašej objednávky) hneď skontrolujte obsah balíka. Ak niečo nie je v poriadku, prosím informujte predávajúceho.

Reklamácia

Na všetky výrobky platí zákonná záručná doba podľa Obchodného zákonníka, paragrafu 620.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.
Ako záručný list slúži doklad o kúpe.

Inštrukcie k reklamácií tovaru

Reklamácie prosím zasielajte na adresu (ideálne doporučene):
Rybička s.r.o., Hlavná 250, 013 14 Kamenná Poruba okr. ZA

Zásielky odosielate na svoje vlastné náklady. Zásielky odoslané na dobierku nebudú prevzaté. Ideálne je poslať zásielku doporučene, aby ste mali potvrdenie o zaslaní a v prípade straty vedeli zásielku na pošte ľahšie vyhľadať. Tovar na reklamáciu posielajte zabalený tak, aby sa ani cestou nepoškodil.

V priloženom reklamačnom formulári (stiahnuť si ho môžete pod informačným textom) prosím uveďte: Vaše meno, priezvisko, adresu, číslo faktúry resp. objednávky; uveďte prosím dôvod reklamácie (popis vady). Pre prípad vrátenia peňazí za vrátený tovar prosím uviesť IBAN Vášho účtu (resp.číslo účtu a kód banky).


Po prijatí tovaru prebehne jeho kontrola a následne bude záležitosť postupovať podľa Obchodného zákonníka, paragrafu 620. Do 30 pracovných dní dostanete vyjadrenie či Vaša reklamácia bola uznaná, prípadne dôvod zamietnutia.
V prípade uznanie Vám budú následne vrátené peniaze prevodom na účet. Ak ste hradili objednávku formou CardPay, platba Vám bude vrátená na kartu, z ktorej ste platbu hradili. Platbu za vrátený tovar je možné poslať len na jeden bankový účet (platbu za vrátený tovar nie je možné rozdeliť na dva rôzne bankové účty).

Formulár na reklamáciu tovaru

Reklamačný protokol si môžete stiahnuť TU.