Plavecké potreby pre maličkých

Infolinka 09:00 - 16:00

0917 840 657

Infolinka 09:00 - 16:00

0917 840 657

Obchodné podmienky

Predávajúca spoločnosť:

Rybička s.r.o.,
Doručovacia adresa: Rybička s.r.o., Hlavná 250, 013 14 Kamenná Poruba okr. ZA
Bankové spojenie - Tatra banka, a.s., SK9811000000002921865235
Telefón - 0917 840 657
Email - rybicka@rybicka.sk

Fakturačná adresa (sídlo spoločnosti): Haanova 44/2600, 85104 Bratislava
IČO 46184821 ~ DIČ 2023271492 ~ IČ DPH SK2023271492

Spoločnosť registrovaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., oddiel Sro, vložka číslo 73239/B.

Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Prievozská 32, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava 27
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
fax č. 02/58 27 21 70

Zákazník:

Fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou produktov z ponuky internetového obchodu Rybička vstupuje do obchodného vzťahu s predávajúcou spoločnosťou Rybička s.r.o. Zákazník je povinný pri objednávke, resp. pri registrácii, presne a pravdivo uviesť adresu doručenia a ostatné kontaktné údaje.

Zákazník potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu Rybička vyhlásené predávajúcou spoločnosťou Rybička s.r.o. Vzťahy medzi zákazníkom a predávajúcou spoločnosťou sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.

Tovar:

Produkty z internetového obchodu Rybička

Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu Rybička sa riadia Obchodným zákonníkom, Občianským zákonníkom, Zákonom č. 428/2002 Z.Z. o ochrane osobných údajov, Zbierkou zákonov č. 108/2000 - Zákon o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji.

Dodacia lehota

Pri objednávke tovaru, ktorý je u predávajúcej spoločnosti na sklade je tovar odosielaný:
- pri zadaní objednávky do 10.00 hod v pracovný deň a platbe na dobierku je tovar odoslaný v ten istý alebo nasledujúci deň, t.j. doručenie nasledujúci alebo obdeň po objednávke. Pri objednávkach po 10.00 hod. môže byť doba dodania o deň dlhšia.
- pri platbe prevodom je tovar odoslaný po prijatí platby alebo po prijatí potvrdenia z internetbankingu o úhrade.
Po odoslaní zásielky je objednávka doručená nasledujúci pracovný deň kuriérskou službou GLS.

!!! Táto lehota neplatí pri objednaní tovaru, ktorý nie je u predávajúcej spoločnosti aktuálne na sklade. V tom prípade, predávajúca spoločnosť informuje zákazníka o časových možnostiach doručenia objednaného tovaru, prípadne o možnosti výberu z variantov podobného tovaru, ktorý skladom je. Informáciu o skladovom stave nájdete pod cenou výrobku.

Predávajúca spoločnosť má nárok na zmenu dodacej lehoty, príp. zrušenie predaja pri nedostupnosti tovaru u výrobcu, avšak je povinný o tejto zmene zákazníka informovať.

*** Tovar nie je možné doručiť v ten istý deň ako bude odoslaný/objednaný! (Odoslaný v ten deň áno, ale doručenie je možné najskôr až nasledujúci deň.)

Kuriérskou službou je objednávka odosielaná aj preto, aby prišla zásielka včas, nepoškodená, a priamo až ku zákazníkovi. Inú možnosť doručenia predávajúca spoločnosť neposkytuje.

Poštovné a balné

Pre objednávku v hodnote 0 - 9,99- EUR poštovné a balné je 6,00 EUR s DPH.
Pre objednávku v hodnote 10 - 79,99- EUR poštovné a balné je 4,00 EUR s DPH.
Pre objednávku v hodnote 80,00- a viac EUR dostáva zákazník zľavu 100% z ceny poštovného a balného - poštovné a balné bude mať zdarma.
*Osobný odber nie je možný.
*Balíky posielame iba v rámci Slovenska (do zahraničia neposielame).

Spôsob platby

Na výber sú nasledujúce možnosti:

Platba prevodom vopred
V krátkom čase zákazník obdrží emailom zálohovú faktúru, alebo môže uhradiť objednávku na číslo účtu SK9811000000002921865235; variabilný symbol je číslo objednávky.
Po prijatí platby alebo prijatí potvrdenia o zadaní príkazu bude objednávka odoslaná. Potvrdenie o úhrade môže zákzaník zaslať na mail rybicka@rybicka.sk. Jedná sa o potvrdenia stiahnuté priamo z internet-banking-u, prípadne uložené pomocou funkcie print-screen.

Platba na dobierku
Za tovar zákazník zaplatí pri jeho prevzatí od kuriéra a to buď v hotovosti, platobnou kartou, alebo cez platobný systém Viamo.

Platba kartou online
Rýchla a bezpečná úhrada tovaru platobnou kartou cez internet. Objednávka pri platbe kreditnou alebo debetnou kartou prostredníctvom platobnej brány CardPay, sa uhradí po dokončení transakcie. Po uskutočnení platby kartou Vám príde email potvrdzujúci objednávku. Na bráne CardPay budete zadávať šestnásť miestne číslo karty, dátum expirácie a CVC/CVV kód. Všetky tieto údaje máte na karte. Prenos informácií je šifrovaný a teda úplne bezpečný.
Z dovodu planovanej udrzby bankovych systemov
bude dna 17.06.2017 ( sobota ) od 22:00 hod. do 18.06.2017 ( nedela ) do cca
9.00 hod uplne nedostupna sluzba TatraPay


***
!!!Za tovar neplaťte poštovými zloženkami!!! Prijatie a identifikovanie týchto platieb trvá veľmi dlho a predávajúca spoločnosť nemôže potom zabezpečiť včasné vybavenie objednávky!

V každej zásielke je priložená faktúra, ktorá zároveň slúži ako záručný list aj ako dodací list. Ak doklad chýba, kontaktujte predávajúcu spoločnosť prosím čo najskôr, na email rybicka@rybicka.sk príp. telefonicky.

Stav tovaru na sklade

Skladový stav tovaru zobrazený na internetovom obchode Rybička sa od skutočného skladového stavu sa môže líšiť. Ak tovar, ktorý zákazník objednal nie je na sklade, bude o tejto skutočnosti dodatočne predávajúcou spoločnosťou informovaný.

Cena tovaru

Cena tovaru je uvedená osobitne pri každom tovare. Predávajúca spoločnosť si vyhradzuje právo na zmenu ceny tovaru. Pri zmene ceny tovaru z objednávky zákazníka, bude zákazník upozornený pred vystavením faktúry resp. zálohovej faktúry na zmenu ceny, pričom zákazník má výber z možnosti stornovať objednávku tovaru, alebo objednávku potvrdiť. Spravidla platí, že pri preceňovaní tovaru platí cena, ktorá bola aktuálna v čase odoslania objednávky. Avšak výnimočne, v prípade chybného nastavenia ceny v systéme, si predávajúca spoločnosť vyhradzuje právo zmeniť cenu aj po vytvorení objednávky - ako bolo vyššie popísané.

Pri preberaní tovaru prosím hneď skontrolujte balenie zásielky.

  • Všetky naše zásielky sú prelepené firemnou lepiacou páskou s našim modrým logom a modrým nápisom "www.rybicka.sk".
  • Ak je balenie (zásielková krabica, obálka a pod.) poškodené, máte právo zásielku od doručovateľa neprevziať. Prosím, ak sa Vám takýto prípad stane, informujte predávajúceho o danej skutočnosti a ak je to možné, spravte fotograficky snímok poškodenia balíka, napríklad mobilným telefónom.

Po prevzatí a otvorení balíka prosím skontrolujte obsah balíka

  • Každá zásielka je balená tak, aby Vám bol tovar doručený nepoškodený. Ak napriek tomu máte v zásielke poškodený tovar, prosím hneď o tejto skutočnosti informujte predávajúceho.
  • Každá zásielka (ak nie je dohodnuté inak) obsahuje daňový doklad (faktúru/ dobropis/ zálohovú faktúru..). Ak niektorý doklad chýba, prosím informujte o tejto skutočnosti predávajúceho.
  • Podľa faktúry (resp. Vašej objednávky) hneď skontrolujte obsah balíka. Ak niečo nie je v poriadku, prosím informujte predávajúceho.

Odstúpenie od zmluvy alebo vrátenie tovaru

Od kúpnej zmluvy má zákazník možnosť odstúpiť ešte aj pred prevzatím objednávky - prosím informujte nás o tomto zámere.

Podľa zákona č. 102/2014 Z.z. Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho máte možnosť do 14 dní od prevzatia zásielky odstúpiť od kúpnej zmluvy. Vrámci využitia tohto zákona Vám ponúkame aj nadštandardnú službu - možnosť výmeny zakúpeného tovaru za iný tovar (napríklad z dôvodu zlého výberu veľkosti).
Upozorňujeme, že možnosť odstúpenia od kúpnej zmluvy a teda aj možnosť výmeny tovaru za iný sa vzťahuje len na tovar v pôvodnom stave, t.j. nepoškodený, nezašpinený, nepraný, nový, bez zníženej hodnoty, ďalšieho predaja schopný. So skúšaným tovarom preto manipulujte opatrne, a v prípade potreby skúšajte bábätkám tovar s oblečenou plienkou.

Reklamácia

Na všetky výrobky platí zákonná záručná doba podľa Obchodného zákonníka, paragrafu 620.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.
Ako záručný list slúži doklad o kúpe.

Inštrukcie k vybaveniu vrátenia, výmeny a reklamácie tovaru

Reklamácie a tovar na výmenu alebo vrátenie prosím zasielajte na adresu (ideálne doporučene):
Rybička s.r.o., Hlavná 250, 013 14 Kamenná Poruba okr. ZA

Zásielky odosielate na svoje vlastné náklady. Zásielky odoslané na dobierku nebudú prevzaté. Ideálne je poslať zásielku doporučene, aby ste mali potvrdenie o zaslaní a v prípade straty vedeli zásielku na pošte ľahšie vyhľadať. Tovar na vrátenie, výmenu, ale aj reklamáciu posielajte zabalený tak, aby sa ani cestou nepoškodil.

V priloženom liste prosím uveďte (stačí napísané perom): Vaše meno, priezvisko, adresu, číslo faktúry resp. objednávky; uveďte prosím čo by ste potrebovali riešiť (vrátenie/výmenu - ak výmenu tak za aký tovar). Pre prípad vrátenia peňazí za vrátený tovar prosím uviesť IBAN Vášho účtu (resp.číslo účtu a kód banky).

V prípade, že Vaša objednávka bola vyššia a splnila limit doručenia so zľavou z poštovného a balného, ale po vrátení tovaru sa hodnota objednávky zníži pod tento limit, bude Vám poštovné a balné odrátané zo sumy za vrátený tovar.

V prípade výmeny tovaru, sa platí opätovne poštovné a balné. Uveďte vtedy prosím, či tento poplatok prípadne platbu za pri-objednaný tovar budete platiť prevodom (vopred) alebo dobierkou. Pri prvej výmene Vám de facto doručenie kuriérom hradíme my - teda predávajúci - spoločnosť Rybička s.r.o.

Po prijatí tovaru prebehne jeho kontrola a následne bude záležitosť postupovať - bude vám odoslaný tovar na výmenu alebo Vám budú vrátené peniaze. Peniaze Vám budú následne vrátené prevodom na účet alebo zloženkou na adresu (odporúčame zvoliť úhradu prevodom). Platbu za vrátený tovar je možné poslať len na jeden bankový účet (platbu za vrátený tovar nie je možné rozdeliť na dva rôzne bankové účty).